2017-01-08

Zapowiedzi - styczeń 2017

Hejka. Witam Was już 3 raz w tym tygodniu. Tym razem to zapowiedzi, ponieważ styczeń prezentuje kilka naprawdę fajnych pozycji.


Jeśli chodzi o mnie to zainteresowały mnie trzy z podanych książek. Są to: "Naznaczeni śmiercią", "Sama się prosiła" i "Dziewczyna, którą kochałeś"

"Naznaczeni śmiercią"
V. Roth
17.01.17r.
Na planecie Thuvhe żyją dwa nienawidzące się wzajemnie i walczące o władzę ludy. Cyra i Akos mieszkają po dwóch stronach granicy. Ich losy splatają się brutalnie. Początkowa wrogość przeradza się we wzajemne ukojenie. Kiełkujące uczucie wymaga zaprzeczenia dawnym relacjom, obsesjom, wyobrażeniom. Bo dla każdego najtrudniejszym wyborem jest wybór samego siebie.


"Sama się prosiła"
L. O'Neill
11.01.17r
Pewnego dnia, po imprezie, Emma O’Donovan budzi się na progu swojego domu, a właściwie znajdują ją tam rodzice. Dziewczyna krwawi, jest brudna i zdezorientowana. Pamięta, że była z przyjaciółkami na imprezie, ale nie ma pojęcia, co się właściwie wydarzyło. Wie tylko tyle, że nikt nie odpowiada na jej esemesy. Do tej pory wszyscy chcieli być blisko niej, teraz w szkole odwracają się od niej i szepczą za jej plecami. Nic nie pamięta z imprezy, ale ktoś wstawił na Facebooka jej zdjęcia. Zdjęcia, których nigdy nie zapomni.

Naznaczona. Odrzucona. Sama przeciw wszystkim. 


"Dziewczyna, którą kochałeś"
J. Moyes
11.01.17r.
Nowa powieść autorki bestsellerowych Zanim się pojawiłeś i Kiedy odszedłeś. Ten portret to moja ulubiona rzecz w całym domu. Właściwie na całym świecie. Przypomina mi o dziewczynie, którą kiedyś byłam. Która nie martwiła się na okrągło. I która potrafiła się bawić, po prostu… robiła różne rzeczy. O dziewczynie, którą chcę znó w być. W życiu Liv nic nie poszło zgodnie z planem. Zamiast cieszyć się miłością męża i myśleć o przyszłości, została sama. Jedyne, na co ma ochotę, to wejść pod kołdrę i już nigdy nie wyściubiać spod niej nosa. Wypić o jeden kieliszek wina za dużo i zapomnieć o mailach od komornika i mężczyźnie, który miał być spełnieniem marzeń, a zniknął bez słowa. Jedyne, co pomaga jej przetrwać, to portret dziewczyny, zaręczynowy prezent. Najcenniejsza rzecz, jaką ma. Kiedy ktoś chce jej go odebrać, Liv zaczyna walczyć. O obraz i o siebie. Podobno można łamać zasady, jeśli się kocha… Jojo Moyes to ulubiona autorka milionów czytelników, a jej pisarstwo jest światowym fenomenem wydawniczym. Wyrównała rekord należący do Harlana Cobena i Stephena Kinga – trzy jej książki znalazły się równocześnie na listach bestsellerów „New York Timesa”. Powieści Moyes zostały przetłumaczone na 35 języków i rozeszły się w nakładzie ponad 9 milionów egzemplarzy. 

"W spojrzeniu wroga" 
A. Kaufman, M. Spooner
11.01.17r

Skoro nasze życie i tak zaraz się skończy – jeśli jutrzejszy dzień przyniesie wojnę, śmierć i chaos – to ta prawda, która właśnie się wydarzyła, jest wszystkim, co mam.

Kapitan Lee jest piękna i odważna. Dowodzi oddziałami wysłanymi na planetę Avon, które mają stłumić wywołany działaniami wielkich korporacji bunt mieszkańców. W zamian za ciężką pracę obiecano im lepsze życie, ale słowa nie dotrzymano. Lee musi być silna i bezwzględna, ma także osobiste powody, by nienawidzić rebeliantów.
Flynn ma bunt we krwi. Jego siostra zginęła w powstaniu przeciwko korporacjom. Udaje mu się uwięzić Lee, jednak gdy jego towarzysze chcą ją zabić, Flynn niespodziewanie podejmuje decyzję, która zmienia jego życie na zawsze. 


"W sercu światła"
A. Kaufman, M. Spooner
11.01.17rSofia wie, że w życiu może polegać tylko na sobie. Jej głównym celem stała się zemsta na korporacji LaRoux Industries, którą obwinia o śmierć ojca. Aby tego dokonać, nie cofnie się przed niczym. Gideon to błyskotliwy i niezwykle utalentowany haker. Sofia i Gideon nie ufają sobie nawzajem, ale wspólny cel zmusza ich do współpracy.

Losy tej dwójki splatają się z losami innych wrogów okrutnej korporacji. Lilac, Tarver, Jubilee oraz Flynn wciąż płacą wysoką cenę za wybory, których dokonali. Zanim na planecie Korynt dojdzie do finałowego starcia z wrogiem, sześcioro bohaterów będzie musiało rozprawić się z własną przeszłością 



7 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie książka W Spojrzeniu Wroga

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to kontynuacja książki "W ramionach gwiazd. Dość popularna książka, która premierę miała mniej więcej rok temu.

      Usuń
  2. Serię "Starbound" mam już za sobą :) Była świetna, a poza tym czekam na wiele styczniowych premier (co mnie trochę załamuję), ale nic z wymienionych przez Ciebie.
    "Bezkres magii" Sandersona, "Waleczna czarownica" Jensen, "Dwór mgieł i furii" Maas, "Ogień, który ich spala" Cherry - to tylko kilka z moich typów.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam chyba nie wyrobię się z czytaniem tych książek, które mam na półce, a premiery 2017r. kuszą...

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Alicjo! ;*
    O Roth! Widzę, autorka napisała nową książkę. Wow, nie spodziewałam się.
    Innych autorów słabo znam, dlatego się nie wypowiem na temat ich oraz ich książek. :/
    Pozdrawiam!
    Martyna z bloga: http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem strasznie ciekawa "Dziewczyny, którą kochałeś" i już nie mogę się doczekać kiedy w końcu uda mi się po nią sięgnąć.

    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. W styczniu akurat żadna premiera mnie zainteresowała. Dopiero czekam na marzec, gdyż wtedy zostanie wydany "Gniew i świt" Renee Ahdieh :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Królewskiego wygnańca"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com