2017-01-05

Podsumowanie roku 2016 + najlepsze książki tego roku

Już prawie tydzień temu żegnaliśmy stary rok, a ja dopiero dzisiaj publikuję ten post. 
Na blogu raczej nie pojawią się duże zmiany. Jest tylko jedna. Koniec z postami konkretnie w poniedziałki i piątki. Nie ma określonego dnia, kiedy dodam post. Prawdopodobnie nadal będzie się pojawiał dwa razy w tygodniu, ale np. w sobotę i niedzielę. 
To tyle, a teraz przejdźmy do podsumowania.
Rok 2016 był dla mnie bogaty. Założyłam tego bloga, który zyskuje całkiem niezłe wyniki. Obecnie obserwuje go 20 osób, a dla mnie to duża liczba. Strony na Facebooku i Instagramie mają się dużo gorzej, ponieważ tam obserwujących jest kolejno 4 i 5 osób. Serdecznie zapraszam Was do obserwowania też tamtych stron.

Przeczytałam 73 książki i jestem dumna z tego wyniku. Natomiast książek, które zrecenzowałam, jest 37. Tych, które dostały się na moją półkę w tym roku także jest bardzo dużo, ale za nic nie chce mi się tego liczyć.




Natomiast na tym kolażu są najlepsze książki tego roku, w przypadku "Darów anioła", "Diabelskich maszyn" i "Programu" podałam tylko pierwszy tom, ale chodzi mi o całą serię. (W przypadku "Programu" tomy 1 i 2).

W tym roku podjęłam się także 3 wyzwań.




Dwa pierwsze udało mi się spełnić. Przeczytałam nawet 161cm. Ok. 175 cm. Wakacyjnego wyzwania nie udało mi się wypełnić, ponieważ zajęłam się czytaniem zupełnie innych książek. 

To tyle. Do zobaczenia niedługo. Następna będzie chyba recenzja. Albo zapowiedzi. Jeszcze się zastanowię. Już niedługo opublikuję też stronę z wyzwaniami na 2017 rok, więc czekajcie :)

4 komentarze:

  1. "Plaga samobójców" też mi się podobała :) Bardzo emocjonalna książka. Kolejne tomy już mnie tak nie porwały, ale cala seria trzyma dość wysoki poziom :)
    Gratuluję świetnych wyników i życzę Ci powodzenia w Nowym Roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki! Oby w 2017 były takie same, albo i jeszcze lepsze :)
    "Programu" niestety nie mam w swojej biblioteczce, ale "Epidemia" za to czeka na przeczytanie. Tak samo z "Paniką" Lauren Oliver.
    "Szeptem" czytałam dość dawno temu, ale bardzo podobała mi się ta seria. Ale co najbardziej mi się z nią kojarzy to, że mam prawie wszystkie jej części od innych wydawców, bo tak dziwnie to było wydawane xD

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik, mi w ubiegłym roku niestety nie udało się przeczytać zbyt dużej liczby książek z powodu natłoku nauki i zadań, ale mam nadzieję, że zmieni się to w tym 2017 :) Moją ulubioną książką stało się "Prawo Mojżesza" i nie mogę się już doczekać, kiedy trafi do mnie jej kontynuacja.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Dary! <3
    PLL <3
    Hamlet <3
    życzę powodzenia w spełnaniu wyzwań!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com