2016-12-10

Wrap up - listopad 2016

10 grudnia, a ja jestem zapewne ostatnią osobą, która publikuje podsumowanie miesiąca... Aczkolwiek publikuję, więc nie jest tak źle :)

Książki, które przeczytałam:
  • "Wszystko to, co wyjątkowe" - M. Quick
  • "Hopeless" - C. Hoover
  • "Cisza" - B. Fitzpatrick
  • "Perfekcyjne" - S. Shepard
  • "Dziady" - A. Mickiewicz
  • "Finale" - B. Fitzpatrick

Co daje 6 książek, czyli 1830 stron, czyli 61 stron na jeden dzień. 

Najlepsza książka:
"Wszystko to, co wyjątkowe" - ta książka podobała mi się najbardziej. Spodziewałam się, że będzie beznadziejna, ale ją połknęłam. Była bardzo refleksyjna, a fabuła rozkręciła się dość szybko. Mimo, że nie działo się w niej dużo akcji ani wiele zaskoczeń, to podobała mi się.

Najgorsza książka:
Najgorszą książką bez wątpienia jest "Hopeless". Zaczynając od bohaterów, a kończąc na fabule - ta książka była słaba.

Na blogu pojawiły się następujące posty:
Tak prezentują się wyniki listopada. W poniedziałek post pojawi się normalnie, ale nie będzie to recenzja. Jak dobrze pójdzie, to powinna pojawić się w piątek.

4 komentarze:

  1. Gratuluję świetnego wyniku! U mnie niestety było bardzo słabiutko, ale grudzień zapowiada się u mnie ciekawie pod względem książek! :)

    Zapraszam na konkurs!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/12/zimowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie robiłam podsumowania u siebie, ale kto wie, może zrobię pod koniec grudnia? Z przeczytanych przez ciebie w listopadzie miałam okazję czytać jedynie "Finale" i "Dziady" (tylko część III) :P Kiedyś miałam kupić "Hopeless", ale jakoś ostatecznie tego nie zrobiłam, i chyba dobrze, że tak wyszło..

    Pozdrawiam i również gratuluję wyników! Seeker Of The Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest źle :) Całkiem nieźle jak na listopad więc gratulacje ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  4. Wynik bardzo dobry :) "Hopeless" była pierwszą powieścią Hoover jaką przeczytałam i podobała mi się, ale autorka ma lepsze książki.
    Gratuluję i życzę zaczytanego grudnia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com