2016-11-05

Liebster Blog Awards #5

Cześć!
Zostałam nominowana po raz kolejny do LBA. Nie będę dziś nominować nikogo, nie mam pomysłu na ciekawe pytania. Może następnym razem.



Nominowała mnie Susan
z bloga KLIK

Pytania i odpowiedzi:
1. Każdy ma w życiu coś o co warto walczyć. O co ty walczysz?
O dobre oceny, wolny czas i własne zdanie.
2. Jakie imiona polskie najbardziej ci się podobają?
Alicja oczywiście ;)
3. Na jakim instrumencie grasz/chciałabyś grać?
Na żadnym
4. Co leży po twojej lewej stronie?
*Stoi - Stół
5. Kawa VS Herbata?
Kawa
6. Czy miałaś kiedyś plany na rozpoczęcie działalności na YouTubie?
Nie na poważnie
7. Kryminały VS Horrory?
Kryminały
8. Co bardziej cię przeraża - opętania/choroby psychiczne itp VS straszne lalki/mordercy z piłą łańcuchową itp?
Co to za pytanie? Chyba to drugie.
9. Jesz/pijesz coś teraz? Co?
Nope
10. Jak wyglądał twój ostatnio wysłany SMS?
"Tak oczywiście"

I to wszytko na dzisiaj. Zapraszam Was na recenzję w poniedziałek, a także na stronę facebookową i poprzedni post. 

3 komentarze:

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com