2016-11-01

Posumowanie października 2016

Miesiąc się skończył, więc postanowiłam podsumować październik.


W tym miesiącu przeczytałam:
  • "Juliusz Cezar" - W. Szekspir
  • "Alive. Żywi" - S. Singler 
  • "Odrodzona" - C. C. Hunter
  • "Szeptem" - B. Fitzpatrick
  • "Crescendo" - B. Fitzpatrick
  • "PLL. Kłamczuchy" - S. Shepard
W sumie daje to 6 książek, czyli 1908 stron, na jeden dzień wychodzi 62 strony.


Najlepsza książka



W tym miesiącu kupiłam 5 książki i są to:
  • "Cisza" - B. Fitzpatrick
  • "Kłamczuchy" - S. Shepard
  • "Perfekcyjne" - S. Shepard
  • "Wyśnione miejsca" - Brenna Yovanoff
  • "Wszystko to co wyjątkowe" - Matthew Quick
Na blogu pojawiło się 6 recenzji.

2 komentarze:

  1. Cześć!
    Chciałam poinformować cię o nominacji do LBA:
    http://szary-dym.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam
    Sus ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku ;*
    Ja ostatnio również zakupiłam "Wyśnione Miejsca". Książka ta jest u mnie aktualnie druga w kolejce do czytania, jestem jej bardzo ciekawa ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com