2016-10-29

Moondrive box - recenzja #2

Witam Was w tą cudowną sobotę. Zapraszam na recenzję nowego Moondrive Boxa, czyli Boxa perfekcyjnego. Zapraszam!

Cena: 59 zł
Ocena: 4,5/5
Zawartość:
  • "Perfekcyjne" S. Shepard - Jak na razie przeczytałam 3 książki tej autorki i oglądam serial na podstawie PLL. Opis "Perfekcyjnych" jest bardzo interesujący. Dodatkowym plusem jest to, że książka nie jest jeszcze dostępna w sprzedaży. Premiera dopiero w grudniu, a posiadacze boxa będą znali jej treść prawie dwa miesiące przed premierą!
  • Zakładki z cytatami - Tym razem wykonane są z matowego tworzywa i są przepiękne. Te dwa życiowe cytaty już wykorzystuję... ale oczywiście jako napis na zakładkach innych książek.
  • Kubek termiczny - Zdecydowany zwycięzca. Ten kubek jest mega uroczy, a do tego mamy pewność, że myjąc go, nie zniszczy się napis (Kartka jest wyjmowana). Jest całkiem spory, idealny na herbatę, kiedy nie zdążycie wypić jej przed wyjściem do szkoły/pracy.
  • Ołówki
  • Naklejka
  • Prezent w postaci e-booka - Bardzo podoba mi się, że Moondrive do boxów dołącza rabat na dowolnego e-booka. Tym razem do wyboru są następujące tytuły: "Szeptem", "7 razy dziś" oraz "Klątwa tygrysa". Dwie pierwsze pozycje czytałam, dlatego mój wybór jest prosty. Natomiast Wam polecam "Szeptem". 
  • Lizak
  • Podkładka pod mysz - Jest urocza, a do tego użyteczna. Większość osób posiada myszki, więc czemu nie chwalić się swoją perfekcyjną miłością do Sary?
  • Magnesy z cytatami - "Ten chłopak ma wszytko, oprócz serca". Ten cytat idealnie wprowadza do świata Shepard. Już można spodziewać się, co znajdziemy w książce.
Inne uwagi:
  • Kolorystyka - Wszytko jest w różnych odcieniach różowego i białego. Te dwa kolory świetnie komponują się ze sobą.
  • Ilość, jakość rzeczy - Rzeczy wydają się być porządne, a ilość jest optymalna.
  • Dostawa (czas, bezpieczeństwo rzeczy) - Box przychodzi bardzo szybko, bo właściwie szedł tylko dwa dni, czyli nawet krócej niż jest max dni do dostawy.
  • Cena - Uważam, że jak na te wszystkie dodatki jest trochę za wysoka. Optymalną ceną byłoby 50zł. Nie tylko ja tak uważam.
A Wy macie swój box? Zamierzacie kupić? Ja jestem ze swojego zadowolona i niedługo zabieram się za "Perfekcyjne". Wyczekujcie recenzji ;)

6 komentarzy:

  1. Z chęcią kupiłabym boxa, ale mój portfel woła o pomoc, więc na razie nici :( A taką miałam na niego ochotę! Ta nowa książka S.S baaaardzo mnie intryguje.
    Całuję
    Sus ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem będzie w sprzedaży, więc będziesz mieć okazję ją przeczytać ;)

      Usuń
  2. Muszę w końcu sama skusić się na taki box :)
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajduje się w nim książka, którą chcesz przeczytać, to warto.

      Usuń
  3. Bardzo mnie kusił, ale niestety nie twórczość Shepard jakoś niespecjalnie do mnie przemawia :/ Ale sam box absolutnie słodki! Zgadzam się, że najlepszy jest kubek. Ja natomiast jeśli chodzi o Moondrive'owe boxy żałuję, że nie posiadam Wyśnionego - chyba najbardziej magiczny z nich wszystkich (chociaż książka w środku jest w mojej ocenie średnia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tamten miał śliczne zakładki, cudny kubek i świeczkę.
      Książkę posiadam, ale jej jeszcze nie przeczytałam.

      Usuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com