2016-08-19

The Summer Reader Book Tag

Wakacje powoli zbliżają się ku końcowi. Postanowiłam wykorzystać ten czas i zrobić ten tag. Nominowałam się do niego sama, dlaczego nie?


1.  Lemoniada – książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza  
"Syrena" K. Cass - zanim akcja nabrała tempa musiałam się ponudzić.
 

2. Złote słońce – książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech  
 "Lola i chłopak z sąsiedztwa" - zabawna bohaterka, zabawna historia :)
3. Tropikalne kwiaty – książka, której akcja rozgrywa się za granicą
Postawię tu na coś klasycznego - "Harry Potter" J. K. Rowling.

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter napis

4. Cień drzewa – książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy
Może nie mroczny, ale na pewno bardzo tajemniczy William Herondale przedstawiony jako pierwszy w "Mechanicznym aniele".

5. Plażowy piasek – książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo się rozwinęła
"Delirium" L. Oliver - nie licząc zakończenia ta książka w ogóle mnie nie wciągnęła.

6. Zielona trawka – bohater, który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechałaś
Elizabeth z "Syreny" - dziewczyna bardzo żywiołowa, która nie przejmowała się swoim zawodem, a do tego miała mnóstwo szalonych pomysłów.

7. Arbuz – książka, która miała jakiś soczysty sekret 
"Gra w kłamstwa" skrywa m.in. tajemnicę zabójstwa.

8. Kapelusz na słońce – książka osadzona w ogromnym wszechświecie
"Szeptem" B. Fitzpatrick - w końcu mowa tam nie tylko o ziemi, ale także o niebie i piekle

9. BBQ – książka, której bohater był opisany jako przystojniak
 Jace (wybierz nazwisko w zależności, którą część czytasz) z "Darów Anioła". Chyba nie ma osoby, która by się ze mną nie zgodziła?

   NOMINUJĘ:
Każda osoba, która przeczytała ten post i nie robiła jeszcze tego tagu, może czuć się nominowana :)

Linki do recenzji książek wymienionych:
"Syrena"
"Miasto kości"
"Delirium"
"Mechaniczny anioł"  

3 komentarze:

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com