2016-08-02

Liebster Blog Award #3 i #4

Wiem, że dziewczyny nominowały mnie już dawno, ale jak zauważyliście ostatnio nie było mnie na blogerze jakiś czas, więc odpowiadam dopiero teraz.

Pamiętam jak dostałam pierwszą w życiu nominację do LBA i jak bardzo się cieszyłam (było to dwa lata temu). Dużo się nie zmieniło, bo nadal cieszę się z każdej nominacji.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."


  Nominacja nr 3
Otrzymana od Susan Kelley z KLIK
 
1. Zgadzasz się ze stwierdzeniem Cassandry Clare z książki "Miasto Kości": "Kochać znaczy niszczyć, a być kochanym znaczy zostać zniszczonym."?
  Nie do końca. Uważam, że ten cytat ma sens i po części jest prawdziwy. Uważam, że miłość niszczy w człowieku cechy, które hartują go przed innymi. Jeśli chodzi o Nocnych Łowców to ten cytat u nich się sprawdza. Ale w naszym przyziemnym świecie miłość jest potrzebna. 
   
2. Czy kiedykolwiek miałeś styczność z poprawką w szkole? Tą w sierpniu. Zdałeś?
Jestem dobrą uczennicą :)
3. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
   Chciałabym pójść na weterynarię lub stomatologię. Może też być inny kierunek studiów typowy po biol-chem, ponieważ na ten profil chcę iść w liceum.
 
4. Wolisz oglądać ekranizacje czy filmy bez podstawy książkowej?
   Na ekranizacjach dawno postawiłam krzyżyk.
 
5. Co sądzisz o osobach, które po obejrzeniu ekranizacji uważają się za wielkich ekspertów? Czy można być wielkim fanem serii bez czytania książek?
   Nie można.
 
6. Podaj najśmieszniejszy cytat z książki jaki znasz.
Hmmm... W tym momencie nie mogę sobie nic przypomnieć.
7. Jaka jest twoja ulubiona książkowa, kanoniczna para?
   Patch&Nora, Carter&Ally oraz Clary&Jace

8. Ile masz książek w swojej biblioteczce?
   Bodajże 112 powieści + słowniki, encyklopedie itp.
9. Czy w tym roku bierzesz udział w jakimś wyzwaniu czytelniczym? Jeśli tak, to jakie są twoje wyniki?
   Wszystko znajdziecie w zakładce "Wyzwania"
10. Jaki jest twój ulubiony polski autor/autorka?
    Adam Lang

11. Co mógłbyś jeść non stop?
   Najlepiej nic.
 
Nominacja nr 4
Od Darii H. z KLIK
1. Seria książek lub książka której nie chcesz przeczytać to...?
 "Kontrakt" Ewy Seno. Zupełnie nie ciągnie mnie do tej serii.
2. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania?
Zdecydowanie mój pokój. Moje łóżko. 
3. Jaka postać literacka jest najbliżej zbliżona do Ciebie charakterem?
Hmmm... Tessa Gray. Również lubię czytać i jestem czasem zbyt ciekawska.
  
4. Jaka książka Cię najbardziej zaskoczyła?
 Pozytywnie zaskoczyły mnie "Klucze" Adama Langa - RECENZJA
5. Książka która nigdy Ci się nie znudzi to? I dlaczego?
 To trudne pytanie. Myślę, że jest to "Harry Potter". Do magicznej krainy każdy chętnie wraca. 

6. Gdybyś mogła/mógł całkowicie zmienić charakter jednej z książkowych postacie kto to by był? 
Dlaczego właśnie ta postać?
Zmieniłabym charakter Sebastiana z "Darów Anioła". Polubiłam go i (SPOJLER) nie chciałabym, żeby był zły.
 
7. Oglądasz seriale? Jeśli tak, jaki jest Twój ulubiony?
Bardzo lubię seriale. To moje życie. Oglądam "Sherlocka", "Scream Queens", "Pamiętniki wampirów", "The originals", "Shadowhunters" i moje ukochane "Słodkie kłamstewka". 
 
8. Jaką ekranizację uważasz za lepszą od książki?
Chyba taka nie istnieje. Przynajmniej na tę chwilę nie mogę sobie przypomnieć.
 
9. Czytasz poza domem? Gdzie?
W samochodzie. Dojeżdżam do szkoły pół godziny, więc mam czas do czytania. Uwielbiam też czytać na plaży.
 
10. Kawa czy herbata?
Nie każ mi wybierać! Lubię i kawę, i herbatę. Więc wybieram kakao :)
 
11. Masz osobę z jaką dzielisz swoje zainteresowanie książkami? Kto to?
Mam kilka koleżanek ze szkoły (Zuzia, Wiktoria, Kasia, Ola). A także z  Susan. 
NOMINUJĘ:
3. Magdę i Manię z http://magymany.blogspot.com/
Moje pytania:
1. Co myślisz o lekturach szkolnych? Zachęcają człowieka do czytania, a może zniechęcają?
2. Najgorsza lektura szkolna?
3. Co sądzisz o cytacie "Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu"?
4. Wyobraź sobie apokalipsę zombie. Jesteś sama w domu, nie wiesz gdzie są twoi znajomi. Co robisz?
5. Do której klasy idziesz po wakacjach?
6. Jakie miasto chciałabyś zobaczyć najbardziej? Czy jest w nim coś specjalnego?
7. Ulubiony kolor?
8. Największa zbrodnia przeciwko modzie to...(?)
9. Ulubiona pora roku?
10. Wiesz w ogóle kim jestem? (xd)
11. Co sądzisz o moich pytaniach? Podobały Ci się?
To na tyle. Wpadajcie na blogi dziewczyn. 
Do następnej notki! 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Postaram się odpowiedzieć na te pytania w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Post już prawie napisałam, więc do końca tygodnia powinien pojawić się na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominacje :D Na pewno za niedługo odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) Post pojawi się niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dziękuję za nominację! I muszę Ci powiedzieć, że to moja pierwsza i też się z niej cieszę :D
    Postaram się ją zrobić za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com