2016-07-01

Zapowiedzi - lipiec 2016


 Dzisiaj mamy 1 lipca, więc tradycyjnie czas na zapowiedzi. Polujecie na którąś z tych książek? Ja nie, ale znalazłam tam takie, które naprawdę mnie czymś zachęciły. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się o nachodzących nowych książkach, to zapraszam!
PS: OPISY I ZDJĘCIA POCHODZĄ ZE  STRONY: empik.com


PREMIERA: 07.07
AUTOR: Ewa Seno
 
 Czasem przyjaźń jest ważniejsza niż wszystko inne.

Emma i Em są nierozłączne już od przedszkola. Nic nie jest w stanie ich rozdzielić, dopóki jedna z nich po śmierci swojego ojca nie musi wyjechać z matką za ocean. W tym czasie drugą dosięga najmocniejszy cios…

Na co byś się zdecydowała, gdyby ogarnęła cię rozpacz czarniejsza niż piekło? Czy dla pomszczenia śmierci przyjaciółki podjęłabyś współpracę z… diabłem?

Em to zrobiła. A potem… wszystko się zmieniło.

Przeczytałam jedną książkę tej pani. I po tej miałam dość.  Kiedy zobaczyłam zapowiedź tej książki powiedziałam "Czy to jakiś żart?". Jej opis także mi się nie podoba i na pewno jej nie przeczytam.


Magisterium. Tom 2. Miedziana rękawica - Clare Cassandra, Black HollyPREMIERA: 06.07
AUTOR: Cassandra Clare i Holly Black

Bestsellerowe autorki Holly Black i Cassandra Clare po raz drugi zabierają czytelników do krainy wyobraźni, gdzie losy nastoletniego chłopca splatają się z losami całego świata. W piwnicy swojego domu Call znajduje ślady wskazujące na to, że ojciec planuje go zabić. Chłopiec chroni się w Magisterium, ale to tylko pogarsza sytuację. Alkahest – miedziana rękawica mająca zdolność do pozbawiania niektórych magów ich czarodziejskich mocy – została skradziona. Próbując ustalić sprawców, Call i jego przyjaciele ściągają na siebie uwagę bardzo groźnych przeciwników i zbliżają się do odkrycia niezwykle niebezpiecznej prawdy.

W jaki sposób ja jeszcze nie słyszałam o tej książce? Cassandra Clare to pisarka, którą bardzo lubię,  a Holly Black poznałam dzięki świątecznym opowiadaniom, "Podaruj mi miłość". Myślę, że kiedyś na pewno to przeczytam, choć książki pisane przez więcej niż jednego autora trochę mnie zrażają.


PREMIERA: 06.07
AUTOR: Kasie West

Przez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą?
Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardzo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła…
Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny…

Nie lubię romansów oraz książek, w których jest idealny chłopak, idealna miłość. Ale ten opis mnie naprawdę bawi! Po opisie poleciłabym wam tę książkę. Prawdopodobnie jej nie przeczytam, bo ostatnio mam dużo książek, ale jak ktoś nie ma co czytać, to warto się wyluzować z taką książką. 

PREMIERA: 11.07
AUTOR: Erin Hunter

Napięcie wśród kotów przemierzających las osiągnęło niespotykany dotychczas poziom, a wierność klanowi traci na znaczeniu. Dotychczasowy przyjaciel w oka mgnieniu stać się może wrogiem, a niektóre koty skłonne są nawet zabić, by osiągnąć to, czego pragną.

Ogniste Serce jest zdecydowany poznać prawdę tajemniczej śmierci Rudego Ogona. Nie wie jednak, że lepiej, by pewne tajemnice nie ujrzały światła dziennego...

To książka , której opis mnie nie zachęca. Uważam, że nie można z kotów, czy innych zwierząt, zrobić głównych bohaterów i realistycznie ich przedstawić.

Polecam osobą, które czytały poprzednie tomy.


PREMIERA: 06.07
AUTOR: Meredith Walters

Gdy miłość staje się wyzwaniem, przekleństwem i spełnieniem.

Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do "latającego" klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?

Myślę, że jest to książka godna przeczytania. Wydaje się pełna przemyśleń i trudnych decyzji do podjęcia. Może kiedyś trafi na moją listę. Na razie ją sobie jednak odpuszczam.


 
 
PREMIERA: 20.07
AUTOR: J. K. Rowling
 
Co prawda treść ta sama, ale nowe okładki. Uważam, że są śliczne. Raczej nie kupię ich, ponieważ Harry'ego mam, ale zachęcę brata do kupna właśnie w tych okładkach. Co wy o nich myślicie. Co prawda najbardziej podobają mi się te z pierwszego wydania. Szczególnie podoba mi się okładka tomu 3 i 4. 
 

1 komentarz:

  1. Ja poluję na "Chłopak na zastępstwo"! Czekam tylko na premierę i z miłą przyjemnością ją zamówię. Mam nadzieję, że będzie to lekka książka z humorem (w końcu sytuacja jest komincza) i z dobrze wykreowaną miłością oraz bohaterami ;3
    Pozdrawiam, Livv

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com