2016-07-08

Summer book tag!

  Ponieważ trwają wakacje postanowiłam zrobić ten tag. Serdecznie zapraszam do przeczytania i zrobienia samemu!


1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje. 
"Diabelskie maszyny"skończone - czas na "Dary Anioła"!

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Mam mnóstwo okładek z niebieskimi okładkami. Ale najpopularniejszą jest "Harry Potter i Zakon Feniksa".

3. Twój plażowy must have. 
"Syrena" ma cudowną okładkę kojarzącą się z latem.

4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.

"Ktoś mnie pokocha", chyba nie muszę tego komentować.
 
5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech. 

"Humor z zeszytów szklonych" każdy kto zna tą książkę to wie!

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez
.
Może nie było to morze (ja poetka xd), jestem twarda, ale uroniłam symboliczną łezkę przy epilogu "Mechanicznej księżniczki".

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć. 
Hmmm... Of course biba u Magnusa z "Miasta kości".

8. Powieść z historią łatwą, jak jazda na rowerze. 

"DUFF ta brzydka i gruba". Nic nie zaskoczyło mnie w tej książce.

9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat. 
Myślę, że "Ania z Zielonego Wzgórza". Czytałam ją trzy razy i za każdym razem rozumiem coś więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com