2016-07-01

Book haul #1

Czerwiec - miesiąc owocny w książki!
Przedstawiam Wam 9 nowych pozycji.
Zapraszam!



Okazja pierwsza - Dzień dziecka

Nie wiem jak u Was, ale ja z tej okazji coś dostaje. Są to oczywiście książki. Te trzy sama sobie wybrałam:

1. "Zawsze stanę przy tobie"
   Znacie moją ocenę na temat tej książki. Nie podarowała mnie ona z fotela. Ostatwcznie cieszę się, że ją kupiłam. Uchroniłam się tym od zakupy jej kejnych książek.

2. "Mechaniczna księżniczka"
Recenzja wkrótce. Mogę zdradzić, że ta część podobała mi się najmniej z dwóch powodów, które znajdą się w recenzji.

3. "Między życiem a życiem"
Nie licząc mało inteligentnej bohaterki i złym tempem czasu, to książka mi sie podobała. Kiedy dotarłam do 100 strony musiałam ją skończyć.

Kolejną okazją był wypad do Lublina. Kupiłam tam dwie książki.

4. "Niebezpieczne kłamstwa"
Podobno jest całkiem niezła. Nie mogę się doczekać przeczytania jej.

5. "Syrena"


W czerwcu były także moje urodziny. Od rodziców dostałam 4 książki.

6. "Ktoś mnie pokocha"
Dostałam ją razem z boxem.

7. "Hopeless"

8. "Alive. Żywi"

7. "Miasto niebiańskiego ognia"
Jest to jedyna książka, którą wybrałam. Innym nie zdążyłam się przyjrzeć, bo wyjechałam.

To na tyle.
Pozdrawiam Was ze Śląska,
Alicja

PS zdjęcie książek dodam jak wrócę

2 komentarze:

  1. Strasznie mam ochotę przeczytać "Ktoś mnie pokocha"! Wręcz nie mogę się doczekać, aż ta książka wpadnie w me ręce. Czytałam Hopeless i nie jest genialna książka, jaką wszyscy się podniecają, raczej tandetny romans z ciężkimi przeżyciami głównej bohaterki. Zdecydowanie bardziej podobała mi się "Ugly Love" tej autorki. Natomiast "Miasto niebiańskiego ognia" chodzi o serię pani Clare? Bo jeśli tak to ostatnia część jest totalną porażą i ani trochę mi się nie podobała, a zakończenie to już naprawdę klapa!
    Pozdrawiam, Livv

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej książki z tych. Chcę w końcu Hopeless, bo każdy to poleca. Chociaż sama nie wiem. To co popularne, nie zawsze jest dobre.

    Serdecznie zapraszam na mój post o Zanim się pojawiłeś. Dopiero zaczynam i proszę o rady. https://want-cant-must.blogspot.com/2016/07/zanim-sie-pojawies.html?showComment=1467450658448#c7869430426512416545

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com