2016-07-04

2o książek, które chcę przeczytać w wakacje

Pozdrawiam Was ze Śląska! Jest 30.06. wakacje trwają, a ja piszę dla Was post na telefonie.
Ostatnio na blogu Susan (napisz link do swojego bloga w komentarzu, bo ja nie mam jak skopiować) pojawił się podobny post, więc ja także postanowiłam go zrobić.

Proszę także o cierpliwość - recenzja niedługo się pojawi, ale nie chcę pisać jej na telefonie.



1. Coś co kocham najbardziej - Nocni łowcy, czyli Dary Anioła

1. Miasto kości - jestem obecnie w połowie tej książki. Niedługo recenzja!
2. Miasto popiołów
3. Miasto szkła
4. Miasto upadłych aniołów
5. Miasto zagubionych dusz
6. Miasto niebiańskiego ognia

7. Ktoś mnie pokocha - książka przyjechała do mnie w boxie i tylko czeka, żeby ją przeczytać. Również niedługo recenzja.

8. Niebezpieczne kłamstwa - jest ze mną tutaj. Moja ciocia ją przeczytała, a zabieram się po Mieście kości.

9. Alive. Żywi.

10. Hopeless

11. Syrena - chyba wszyscy wiedzą, że uwielbiam Kiere Cass. Nie mogę się doczekać jej kolejnej książki.

12. Czarne serce
13. Nieśmiertelny

14. Dziewczyna z pociągu - moja mama przeczytała tą książkę i jej się podoba, mam nadzieję, że ze mną będzie podobnie.

15. Odrodzona - Ktoś mnie zabije jak nie przeczytam serii przez wakacje :-)
16. Wieczna
17.  Niewypowiedziana

18. Szeptem

19. Crescendo

20. Cisza

 Chcę Was poinformować, że jest to moje wakacyjne wyzwanie. Wymyśliłam je, ale rozlicze się z niego we wrześniu.

No i Finale też, ale się nie zmieściło.

Podobał was się post?
Jaka jest wasza lista?
Zapraszam na fb i inne strony bloga.
Koniecznie wpadnijcie do Susan!

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do komentowania.
Alicja



3 komentarze:

  1. "Syrena" i "Ktoś mnie pokocha" już czekają u mnie na swoją kolej ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu!
    internetowypamietniksusan.blogspot.com
    Mam bardzo podobne pozycje na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z nich mam za sobą :) "Dary anioła" oczywiście są świetne, ale mi pierwsze tomy podobały się najmniej. Hoover to jedna z moich ulubionych autorek, jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam :D
    Zaczytanych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com