2016-06-21

Top... 5 Alicji w książkach!

Czerwiec - dla mnie miesiąc wyjątkowy i ulubiony. 20 czerwca obchodzę urodziny, a 21, czyli dziś imieniny.



Z okazji moich imienin postanowiłam zrobić krótki post - 5 Alicji w książkach + na końcu pojawi się moja ulubiona imienniczka.
Życzę miłego czytania i zapraszam do komentowania!

MIEJSCE 5 - Alice Cullen, "Zmierzch"



Znalezione obrazy dla zapytania alice cullen
Alice jest chyba jedyną postacią, którą naprawdę lubię z tej serii. Nie jest nie miła w stosunku do Belli, a także potrafi korzystać ze swojej inteligencji. Jest także postacią z ciekawą i tajemniczą mocą.

MIEJSCE 4 - Alicja Longbottom, "Harry Potter"
Postać, którą poznaliśmy tylko z krótkiego opisu Nevilla. Ale nie zmienia to faktu, że doceniam ją jako postać. Nie każdy potrafiłby poddać się torturom, byleby nie zdradzić swoich przyjaciół.

MIEJSCE 3 - Alison DiLaurentis, "Pretty little liars"

 
Na razie z tą postacią zapoznałam się tylko dzięki serialowi, ale książki mam w planach przeczytać.
Ale z tego co wiem, jesteśmy podobne. Alison potrafi dobrze kłamać, jest wyrachowana i zawsze dąży do każdego celu. Także z tego co o niej wiem jest intrygującą postacią, którą z chęcią poznam.

MIEJSCE 2 - Alicja, "Alicja w krainie czarów"

Nigdy nie czytałam tej książki, ale klasykę też trzeba tu dodać. Opowiada ona o dziewczynie, która wpada do... Krainy czarów. Powieść to na pewno niezwykła fantastyka.

MIEJSCE 1 - Alicja Bell, "Alicja w krainie zombie"

 http://2.bp.blogspot.com/-CORa7GmcPzk/UjSHmqhwbYI/AAAAAAAADfM/z29i0UPyYpw/s1600/alicja-w-krainie-zombie.jpg
Ali, Ali, Ali. Dlaczego ja cię tak uwielbiam? Bo uwielbiam niezależne i zdeterminowane bohaterki. Jej ogromna siła woli jest zawarta po prostu w tym imieniu. W sumie to jesteśmy podobne - niezależne, oddane przyjaciołom i trochę opryskliwe.
Podobała mi się też jej determinacja w walce z zombie, oddanie rodzinie i chłopakowi.
 
 ZWYCIĘZCA - Ally Scheridan, "Wybrani" 
BRAWO!!!
Ally. Jak ja ją uwielbiam. Jest po prostu taka jaka ja chciałabym być. Odważna, szalona, a zarazem inteligentna i wysportowana. Oddanie jakie podarowała swoim przyjaciołom było godne poszanowania. Tak samo to jak dzielnie przeżywała wydarzenia, które zsyłało na nią życie. Do tego jeden z jej chłopaków jest C.U.D.O.W.N.Y. 
Cieszy mnie też to, że Ali czasem się myliła - dzięki temu była bardziej ludzka.

................................
Mam nadzieję, że post się podobał. Dajcie znać o waszych ulubionych imienniczkach albo Alicjach.
Zapraszam na Facebooku. Link macie w "Tu mnie znajdziesz".

3 komentarze:

  1. Moją ulubioną imienniczką jest Olivia z książki "Jedno małe kłamstwo". Livie jest swoim zachowaniem bardzo podobna do mnie samej i pewnie dlatego tak niezwykle ją lubię. A może dlatego, bo w książkach nie występuje za dużo bohaterek imieniem Olivia :3
    Spóźnione wszystkiego najlepszego! Jak zobaczyłam, że urodziny masz 20, to aż się uśmiechnęłam, bo ten dzien też jest moim świętem, tylko miesiąc później :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.
      Prawda, że Olivia to nieczęste imię w książkach.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. po pierwsze - spóźnione ale prosto z serducha - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i imienin! mam nadzieję,że miło spędziłaś te dni :D
    a po drugie - to chyba jeden z najlepszych TOPów jakie kiedykolwiek miałam okazję przeczytać *-*
    Pozdrawiam cieplutko! :**


    a w wolnym czasie zapraszam,dopiero zaczynam :) http://booksloverj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com