2016-06-24

Moondrive box - recenzja

Ponieważ kupiłam niedawno mojego pierwszego boxa, postanowiłam zrobić jego  recenzję.
Zapraszam!

 Wakacyjny Moondrive Box to drugi box wydany przez to wydawnictwo. Moim zdaniem zdecydowanie lepszy od poprzedniego.

A nim są:

1. Książka
To właśnie dzięki "Ktoś mnie pokocha" postanowiłam w ogóle zamówić to pudełko. Wydane w twardej oprawie. Do tego jest pięknie wydana, z brokatowymi fragmentami. Oceniając okładkę - wspaniała. Treści jeszcze nie poznałam.

2. Gadżety
Jest ich naprawdę dużo. Do tego są naprawdę fajne. Zakładki czyli coś co kocham, przydały się od razu po przyjeździe do mojego domu. Tak samo magnesy znalazły dla siebie miejscem. Cieszę się, że są tak bardzo związane z latem. Jedyną zbędną rzeczą były żelki, których nawet nie zjadłam.

3. Kupony rabatowe
Jeden na biżuterię, który interesował mnie mniej. Lepszy był na darmowego ebooka! Na pewno skorzystam z okazji. Dodatkowym plusem jest też to, że mają długą datę ważności.

4. Cena
59 zł to naprawdę nie jest dużo, ponieważ sama książka kosztuje prawie 40 zł. Do tego dostajemy 100% obniżkę na e-booka, który kosztuje ok. 20 zł. Do tego dochodzą jeszcze gadżety. Dużym plusem jest to, że jest darmowa wysyłka.

5. Transport
To jedyna rzecz do której mogę się przyczepić. Mój box przyjechał bez żadnego zabezpieczenia. Nie wiem czy to jest wina kuriera czy wydawnictwa, ale nie spodobało mi się to. Moje pudełko przyjechało wgniecione z jednej strony. Dobrze, że nie było tam nic szklanego... 

PODSUMOWUJĄC
Oceniam ten box bardzo pozytywnie. Przypadły mi do gustu rzeczy, które się w nim znajdowały. Jedynym minusem było to wgniecenie. Myślę, że jeszcze kiedyś kupię pudełko od tego wydawnictwa.

3 komentarze:

  1. Wspaniały box! Chętnie sama bym się na niego skusiła, same ciekawe rzeczy ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak dotąd jeszcze nie zaopatrzyłam się w ich pudełko, ale mam nadzieję, że jesli wyjdzie trzecie, wtedy się skuszę.
    Pozdrawiam, Natalia
    http://ucieczka-w-swiat-literatury.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie zaopatrzyłam się w takie pudełeczko i w sumie nie ciągnie mnie do spróbowania... A właściwie nie ciągnęło mnie do spróbowania póki nie ten post. Na razie się waham, bo niedawno zrobiłam duuuże zamówienie książkowe i teraz miałam odkładać pieniądze. Chyba bardziej interesuje mnie box filmowy jednakże oglądałam już film, który proponują i nie był na tyle ciekawy, by wydawać na niego blisko 60zł. Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com