2016-06-03

Hunger Games Tag

 Zapraszam was dzisiaj na Hunger Games Tag.


 Do tego tagu nominowała mnie Zuzia z LINK

1. Która część trylogii jest Twoją ulubioną?
 Pierwsza, a potem było coraz gorzej.

2. Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach? 
Biorąc pod uwagę, że szybko biegam, ale kompletnie nie znam się na jadalnych roślinach, to moją jedyną szansą na przeżycie więcej niż dnia byłyby sojusz.
 
3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach?
 Całe to reality show było MOCNO pokręcone.

4. Jak dowiedziałeś się o Igrzyskach Śmierci?
 Nie pamiętam

5. Jaki jest Twój ulubiony moment z całej serii? 
Hmmm... czytałam "Igrzyska" rok temu i nie pamiętam, ale (spojler):
Śmierć Prim :)

6. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem? 
Finnick

7. W którym dystrykcie byś żył?
Biorąc pod uwagę moje miejsce zamieszkania - Dystrykt Drugi 





8. Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem?
Cała książka jest bardzo emocjonująca. Ale najbardziej pamiętam moment w I części, kiedy Katniss siedziała na drzewie, a zawodowcy chcieli ją ustrzelić ;)

9. Gdybyś mógł wziąć na arenę jedną rzecz, co by to było?
Kolczyki, nie przeżyję bez kolczyków. Zaraz... gdzie moje kolczyki! 

10. Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści?
Całe to reality show.

11. Czego najbardziej nie możesz doczekać się w filmie?
Nie oglądałam jeszcze drugiej części Kosogłosa, ale chciałabym tam zobaczyć końcową wyprawę.

12. Kto jest Twoim ulubionym czarnym charakterem?     
Zaznaczam na początku: dla mnie czarnym charakterem nie są trybuci. Oni po prostu walczyli o przetrwanie.
A najbardziej lubię Snowa. Był taki elegancki, zawsze z tą różą - idealny czarny charakter.


Ja nominuję:  
Olę z http://olalive-blog.blogspot.com/
Weronikę z  http://ksiazkowyswiatwyobrazni.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź :D Mamy bardzo podobne odpowiedzi w niektórych miejscach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację!Na pewno wykonam ten tag. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag i bardzo fajne odpowiedzi ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy Tag :) Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że nie lubię serii "Igrzyska Śmierci", nie czułam przy czytaniu jej żadnego dreszczu emocji i uczuć, to jedyna postać, która sprawiła, że coś poczułam to Finnick ❤️ Ale ja ryczałam, na całe kino w ostatniej części, aż się zanosiłam... Do tego ludzie się na mnie dziwnie patrzyli XD Ale za to w epilogu, który uważam za tak beznadziejny, to płakałam ze śmiechu przez tekst, który wypowiedziała Katniss. To dopiero zmiana nastrojowa 😂
    Fajny Tag! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi, podobały mi się, mimo że za serią Igrzysk nie przepadam. :)
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com