2016-06-27

30 days challenge #2

Zapraszam na drugą część tagu. Jesteście ciekawi moich odpowiedzi?



11. "Dotyk Julii" - wszyscy zachwycali się tą książką, opis miała ciekawy, ale treść bardzo mnie rozczarowała, a Julia okazała się być nudną bohaterką.

12. "Mechaniczny książę"

13. Kiera Cass :*

14. "Rywalki" - zdecydowanie pierwszy tom

15. Pierwsza osoba, która przychodzi mi na myśl to Will Herondale ♥♥♥

16. Tu znowu wybieram z pośród wielu. Aczkolwiek bardzo lubię Ally Scheridan. Naprawdę ją podziwiam, a ta przemiana, która w niej zaszła była świetna. Tak samo cała seria "Wybranych".

17. Ja nie mam jednej ulubionej książki, więc podam jeden z ulubionych cytatów "Nadejdzie czas, w którym będziecie musieli wybierać między tym co słuszne, a tym, co łatwe." 
- A. Dumbledore
 
18. "Dotyk Julii" z wymienionych powodów

19. "Władca pierścieni", Orlando ♥♥♥

20. "Rywalki"!  Więcej możecie przeczytać w recenzji.

1 komentarz:

  1. Ja również uwielbiam "Rywalki" i Kierę Cass ♥
    Postanowiłam, że przeczytam wszystkie książki jej autorstwa ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com