2016-06-17

30 day book challenge cz. 1

Nominowała mnie do tego Susan z http://internetowypamietniksusan.blogspot.com/
Serdecznie zapraszam!



1. Dużo było
2. "Ania z Zielonego Wzgórza"
3. Rywalki
4. "Rywalki" z wiadomej serii :)
5.  Zdecydowanie "Harry Potter" czytanie tej historii przywołuje uśmiech na moją twarz :)
6. Niektóre momenty w "Mechanicznym księciu
7. Teksty Delii z "Wodospadów Cienia"
8. "Delirium" - nie wiem dlaczego jest taki szał na to
9. "Klucze" A. Langa
10. "Mały książę"

Ciąg dalszy nastąpi...

3 komentarze:

  1. Tylko po 10? Ja chcę więcyj!
    Pozdrawiam
    Sus ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ciąg dalszy, jak na razie ciekawie się zapowiada. "Mały książę" to oczywiście i moja ulubiona lektura szkolna.

    Pozdrawiam,
    W wolnej chwili zapraszam tez do mnie

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com