2016-06-07

#2 Co o tym myślę? - Newslettery

 Dlaczego w ogóle postanowiłam napisać ten post?
Primero - za to, że wczoraj nawaliłam i nie wstawiłam postu
Segundo - jeśli dzisiaj nie uda mi się napisać recenzji "Następczyni", to będzie to rekompensata.
 Zapraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pierwszy post z tej serii nie miał oficjalnej nazwy, ale było to LINK. 
Teraz przyszedł czas na newslettery.  Nie jest to długi post.
Miłej lektur.

  • Co to w ogóle newsletter?
To elektroniczna forma biuletynu, czyli czasopisma rozsyłanego z pomocą poczty elektronicznej. (wiedza zaczerpnięta z Wikipedii). W tym poście zajmę się newsletterami książkowymi. 

Zazwyczaj są one rozsyłane przez wydawnictwa, ale nie tylko. Jest w nich garść informacji na temat książek, które nie długo zostaną wydane, także są fragmenty danej książki. 
  • Czy opłaca się prenumerować elektroniczne biuletyny?
   Myślę, że tak. Szczególnie, jeśli prowadzi się bloga książkowego, wiedza o datach premier jest ważna. 
    W newsletterach przychodzą też kody promocyjne. Łowcy promocji powinni być zadowoleni. Oczywiste jest, że codziennie nie sprawdzamy ofert każdej księgarni, ale pocztę zazwyczaj tak. Wtedy bardzo szybko dowiadujemy się o nowych promocjach ;)
    Osoby, które subskrybują dane strony często szybciej dowiadują się o danych informacjach - to kolejna gratka dla blogerów. Czasem zdarza się tak, że o danej informacji dowiadują się tylko odbiorcy newslettera.
  • Gdzie, jak, jakie?
Gdzie można zacząć prenumerować taki rodzaj biuletynu?
Jak to zrobić?
Jakie subskrybować? 
Prenumerować można zacząć na oficjalnej stronie danego wydawnictwa. Jest to bardzo proste, ponieważ zazwyczaj należy podać tylko maila oraz parę podstawowych informacji. 

  • Ale jakie strony powinnam/powinienem subskrybować?
To już zależy od was! Jeśli wasze ulubione wydawnictwo posiada elektroniczne czasopisma, to właśnie tam powinniście się zapisać. Polecam wam także newslettery od strony Lubimy czytać. Tam znajdziecie promocje od różnych księgarni oraz informację o premierach nowych książek od różnych wydawnictw. 
  • A od jakich stron newslettery przyjmuję ja?
Lubimy czytać, Moondrive oraz Epikbox. Wszystkie trzy wam polecam.
Podobał Wam się post?
Czy chcecie takich więcje?
Koniecznie proszę o informację w komentarzach!
_______________________
Tu mnie znajdziesz:
 
Inne moje portale społecznościowe znajdziecie w zakładce "Tu mnie znajdziesz!", która znajduje się na górze lewej kolumny.

3 komentarze:

  1. Bardzo przydatny wpis ;) Może zacznę subskrybować jakich biuletyn. Czekam na recenzję "Następczyni" :)
    Pozdrawiam
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://internetowypamietniksusan.blogspot.com/2016/06/30-day-book-challenge-cz2_12.html <-- Chciałabym poznać TWOJE odpowiedzi na ten TAG! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba zacznę subskrybowac kilka stron, bo niebawem chce kupić parę książek i to najlepiej zaraz po premierze, bo nie wiem jak duży będzie nakład :D A jak to bywa z Harrym Potterem może się szybko wyprzedać :p
    Wpis bardzo przydatny :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com