2016-05-30

Zapowiedzi - czerwiec 2016

Zapraszam Was na kolejne zapowiedzi! Tym razem w poście jest tylko jedna książka, którą chcę przeczytać, więc wybaczcie moje krótkie opisy przy innych.


Tytuł: "Fobos"
Autor: Victor Dixen
Data premiery: 01.06
Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej książce to wam zazdroszczę. Bo od mniej więcej połowy kwietnia wszelkie strony promują książkę "Fobos". Raczej nie planuję jej przeczytać. Mam wrażenie, że będzie to połączenie "Paniki" i "W ramionach gwiazd", a je nie lubię książek dziejących się w kosmosie.
Po za tym mi "Fobos" kojarzy się tylko z nim ;)

Odmów... – szepcze mi do ucha cichy głos. – Wiesz, że nie nadajesz się do tej misji z tym, co masz do ukrycia. Wiesz, że jeśli polecisz, będziesz cierpiała tak, jak jeszcze nikt dotąd nie cierpiał. Odmów w tej chwili...
Léonor wchodzi na pokład statku kosmicznego. Doskonale pamięta moment, w którym zobaczyła ogłoszenie o naborze do programu „Genesis”, pierwszego reality show w kosmosie. Sześć dziewczyn i sześciu chłopaków wybranych w ogólnoświatowym castingu ma założyć pierwszą ludzką kolonię na Marsie. Będą poznawać się podczas sześciominutowych randek, by zdecydować, z kim założą rodzinę, gdy dotrą do celu.

Léonor uważa, że to jej jedyna szansa nie tylko na zdobycie sławy, ale i na lepsze życie. Przez całe dzieciństwo przechodziła od jednej rodziny zastępczej do drugiej. Nie ma nic do stracenia i zamierza rozegrać tę grę po swojemu. 



Tytuł: "Gregor i tajemne znaki"
Autor: Suzanne Collins
Data premiery: 02.06
Przyznaję, że nie czytałam żadnej części z serii o Gregorze. Czwarty tom polecam osobą, które są fanami "Kronik Podziemia"

http://ecsmedia.pl/c/gregor-i-tajemne-znaki-b-iext33182430.jpgOd wieków myszy – chrupacze – były zmuszone stale uciekać, przeganiane z zajmowanych przez nie terenów przez szczury. Teraz jednak chrupacze znikają, a młoda królowa Luksa, która zawdzięcza im życie, zrobi wszystko, by dowiedzieć się dlaczego.
Zaledwie kilka miesięcy wcześniej Gregor i Botka wrócili z Podziemia, gdzie musieli pozostawić chorą mamę. Teraz przyłączają się do wyprawy, której celem ma być jedynie zdobycie informacji – Gregor jest szczęśliwy, że tym razem nie ciąży na nim żadna przepowiednia. Kiedy jednak wychodzi na jaw, jaki los czeka myszy i być może ludzi, wyprawa okazuje się dużo bardziej dramatyczna, niż podejrzewali – a chłopak zaczyna rozumieć, jakiemu proroctwu musi jeszcze stawić czoło.

Moce Gregora zostają wystawione na śmiertelną próbę w tej pełnej napięcia i przygód przedostatniej części "Kronik Podziemia".




Tytuł: "Jedyny pirat na imprezie"
Autor: Lindsey Stirling
Data premiery: 02.06
Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej książce to naprawdę wam zazdroszczą, po raz drugi w tym poście. Bo ja wiedziałam już o niej od lutego. Polecam osobą, które lubią czytać pamiętniki.

Wykonania Lindsey Stirling zyskały rzesze fanów na kanale YouTube i znalazły się na szczytach list przebojów. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu?
Skrzący się energią i humorem pamiętnik odzwierciedla niezwykłą drogę życiową skrzypaczki i jej wytrwałość w dążeniu do celu. Właśnie swojej determinacji, niezależności w podejmowaniu decyzji i wyjątkowemu entuzjazmowi Lindsey Stirling zawdzięcza realizację życiowej pasji i... swoją pozycję najlepszej blogerki 2015 roku według rankingu Forbesa.

Wciągająca opowieść jest świadectwem tego, że nie ma jednej recepty na sukces i niezależnie od tego, co mówią inni, czasami dobrze jest być jedynym piratem na imprezie!



Tytuł: "Arktyczny dotyk"
Autor: Jennifer L. Armentrout
Data premiery: 08.06
"Arktyczny dotyk", czyli kontynuacja "Ognistego pocałunku". Muszę przyznać, że o tej serii nigdy nie słyszałam. Nie jest bardzo promowana, ale opis jest interesujący. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ją dorwać w moje ręce. 


Każdy dotyk ma swoją cenę.
Layla Shaw próbuje pozbierać kawałki swojego roztrzaskanego życia. Nie jest to łatwe w przypadku siedemnastolatki święcie przekonanej, że gorzej już być nie może. Co gorsza, z uwagi na tajemniczą moc, jaką włada dziewczyna, jej niewiarygodnie przystojny przyjaciel, Zayne, na zawsze pozostanie dla niej nieosiągalny.
Klan strażników, który od zawsze chronił Laylę, nagle zaczyna skrywać przed nią niebezpieczne sekrety. Do tego dziewczyna nie potrafi przestać myśleć o Rocie – grzesznym, seksownym, demonicznym księciu, który rozumie ją lepiej niż ktokolwiek.
Nagle moc Layli zaczyna się przekształcać, przez co może ona poznać smak zakazanego do tej pory owocu. W najmniej oczekiwanym momencie wraca do niej Roth, przynosząc wieści, które na zawsze mogą odmienić los dziewczyny. W końcu dostaje to, czego pragnęła, jednak na ziemi rozpętuje się piekło, liczba ofiar zaczyna wzrastać, a cena za szczęście może okazać się zbyt wysoka…
Czasami  trafiamy na dno tylko po to, by się od niego odbić.

Tytuł: "Ktoś mnie pokocha"
Autor: Stephanie Perkins
Data premiery: 15.06
Ktoś mnie pokocha, czyli kolejny zbiór opowiadań zebranych przez Stephanie Perkins. Jedyna książka w tym poście, na którą czekam. Pokochałam "Podaruj mi miłość", która świetnie wprowadza w klimat świąt. Mam nadzieję, że takie same uczucie będzie żywić "Ktoś mnie pokocha" oraz że ta książka będzie wprowadzać w wakacyjny klimat. Tym razem znajdzie się tam opowieść jednej z moich ulubionych autorek, czyli Cassie Clare. Oczekujcie recenzji tej książki na moim blogu.
12 autorów powieści dla młodzieży, między innymi Veronica Roth i Cassandra Clare, sprawi, że poczujesz zapach lata i ciepło miłości.

Geek filmowy podkochuje się w koleżance z pracy. Do zrobienia pierwszego kroku popycha go… zombie.
Mark i Margaret utknęli w czasie. W kółko przeżywają ten sam dzień, 4 sierpnia.
Chłopak w śpiączce i jego najlepsza przyjaciółka mają szansę powrócić do przeszłości i na nowo przeżyć najlepsze wspólne chwile. Co się stanie, jeśli jedno z nich postanowi zmienić bieg wydarzeń?

Przejażdżki na motorze, skoki z klifu, seanse filmowe, szalone spiski animatorów w ośrodkach wczasowych, ogniska na campingu i zapach morza – w tych opowiadaniach jest wszystko, czego oczekujesz od wakacji życia.

Odważ się zrobić pierwszy krok do spełnienia marzeń. Kto wie, może miłość czeka na Ciebie tuż za rogiem?
Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś nas pokochał.


2 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać się premiery "Ktoś mnie pokocha". Na pewno kupię i przeczytam w wakacje ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już widzę zdjęcia tej książki na tle morza i piasku...

      Pozdrawiam!

      Usuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com