2016-05-27

Top... 5 mam książkowych!

Wczoraj był Dzień Mamy! Złożyliście życzenia, a może kupiliście coś ciekawego? Ja mojej podarowałam świetny prezent - książkę!
Z okazji wyżej wymienionej postanowiłam dodać pierwszy post w serii Top...
A mianowicie Top 5 mam!
Miejsce 5
Należy się pani Galen, czyli mamie Kylie z "Wodospadów cienia". 

Może nie była idealną matką, ale troszczyła i martwiła się o Kylie. Kiedy trzeba było przyjechała do Wodospadów cienia.

Miejsce 4
Maryle Cuthbert z "Ani z Zielonego Wzgórza"
 
Może nie matka, ale ktoś bardzo ważny w życiu Ani. Mimo początkowych skrupułów, w końcu postanowiła wychować sierotę, a nawet był to jej główny życiowy cel. Potem przygarnęła też bliźniaki. Mimo swojej oschłości, kochała ich wszystkich.

Miejsce 3
Lily Potter z "Harry'ego Pottera"

Za życie syna oddała swoje życie. Czy trzeba dodać coś więcej, żeby stwierdzić, że była wspaniałą matką?

Miejsce 2
Nathalie Prior z "Niezgodnej"

Nathalie to kobieta, która wiele razy zaskoczyła mnie w całej trylogii. Ale przede wszystkim była wspaniałą matką. Zaakceptowała decyzję swoich dzieci i starała się wspierać oboje. Potrafiła się poświęcić dla swoich dzieci.

Miejsce1
Należy do Molly Weasley z serii "Harry Potter".

Czy tylko według mnie jest ona wspaniałą matką? Dzieliła swoją uwagę pomiędzy wszystkie dzieci i bez wyjątku kochała je wszystkie. Miłością otoczyła także Harry'ego. Według mnie jest to zdecydowanie najlepsza książkowa mama.

1 komentarz:

  1. Ja do TOP 5 dałabym jeszcze Sally Jackson - uwielbiam ją ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com