2016-05-29

Organizacja ;)

Po pierwsze:
Rozkład pracy na najbliższe tygodnie wygląda tak:
30.05 - Zapowiedzi czerwiec 2016
03.06 - The Hunger Games Tag
06.06 - Recenzja poradnika "Warkocze"
10.06 - Recenzja "Następczyni"

Po drugie:
Ostatnio postanowiłam stać się bardziej aktywna i założyłam konto na facebooku i twitterze. Linki macie w lewej kolumnie. Serdecznie zapraszam do polubień i obserwacji :)
Mam także konto na lubimy czytać, link do konta macie również w lewej kolumnie.

Po trzecie:
Postanowiłam zadbać o estetykę bloga i mam do was dwa pytania:
1. Co powinno być na nagłówku?
2. Czy znacie jakąś dobrą szabloniarnię?

Po czwarte:
Prosiłabym was o zostawianie komentarzy pod moimi postami. Ostatnio jest ich mało, a komentarze to zawsze coś co poprawia mi humor.

Po piąte (spokojnie, już ostatnie):
Jeśli macie linki do jakiś ciekawych blogów książkowych, czy moglibyście podać je w komentarzu pod tym postem?


Z góry dziękuję za wszystko.
Pozdrawiam, do jutra!
Alicja

3 komentarze:

  1. Świetny rozkład. Czekam cierpliwie na recenzję "Następczyni" ;)
    http://momentofdreamsheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja to podstawa sukcesu ;)
      Pozdrawiam!
      ~Ali

      Usuń
  2. Przybywam na Twojego bloga, aby poprawić Ci humor pozostawionym przeze mnie komentarzem ^^
    Ja niestety nigdy nie potrafię dobrze się zorganizować, ale myślę, że nie jest najgorzej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com