2016-05-09

LBA #1 i #2

 Dwie nominacje w jeden dzień! Mój drugi prawdziwy sukces na tym blogu :)
(Pierwszym było to, że ktoś zaczął to czytać)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Zostałam nominowana do LBA. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. Dziękuję Patty i Susan, linki do blogów macie poniżej. Bez zwłoki przechodzę do pytań.

Nominacja #1 
Od Mysterious Girl (Patty)


1. Najlepsza książka przeczytana u ubiegłym roku?

Jedna? Będzie ciężko, ponieważ przeczytałam ostatnio dużo ciekawych książek. Do najlepszych należą "Igrzyska śmierci", "Wybrani" oraz "Miasto kości".
2. Ile masz książek w swojej na swojej półce ?
 
Jeśli nie pomyliłam się w liczeniu to 93 powieści. Do tego dochodzą jeszcze słowniki, encyklopedie itp.
3. Gdybyś mogła zaprzyjaźnić się z dowolną postacią to kto to by był ?
Tessa Gray i Sophie z "Diabelskich maszyn" oraz Allie Sheridan z "Wybranych"
4. Oglądasz jakieś seriale ? Jak tak to jakie?
"Pretty little liars", "Shadowhunters", "Scream Queens" oraz "The Vampire Diaries"
5. Jakie magiczne moce chciałabyś mieć ?
Chciałabym umieć latać
6. Masz jakieś zwierzęta ? Jak tak to jakie ? 
Kota
7. Do świata jakiej książki najchętniej byś się przeniosła ? 
Z chęcią przeniosłabym się do świata Nocnych Łowców albo "Rywalek
8. Czy jest jakaś książka którą każdy się zachwyca, a tobie się ona nie podoba ? Jak tak to jaka ?
"Dotyk Julii"
9. Ile książek czytasz miesięcznie ?
Zależy od miesiąca. Teraz jak mam tydzień wolnego to kończę czytać 3 książkę, ale czasem udaje mi się przeczytać tylko 3 w danym miesiącu.
10. Wolisz kupować czy pożyczać książkę ?
Kupować, bo zawsze mogę pożyczyć komuś innemu, a jak trochę ją zniszcze to nic się nie stanie
11. Piszesz jakieś ff lub opowiadanie ?
Piszę, ale jeszcze nie opublikowałam żadnego rozdziału.


Nominacja #2
Od Susan Kelley

1. Jaki jest twój ulubiony pisarz/pisarka?
Kiera Cass, Cassie Clare, J. K. Rowling
2. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
Miejsce gdzie mieszkam, czyli"miasto na D" podobno jest miastem. Ale dla mnie miastem to nie jest. Btw. nadanie praw miejskich było tu naciągnięte
3. Czy wiążesz swoją przyszłość z książkami?
Nie wiem, mam swój wymarzony zawód, który z książkami się nie łączy. Ale w niedalekiej przyszłości mam zamiar nadal pisać recenzję.
4. Lubisz czytać ff? O jakiej tematyce są najlepsze?
Czytam tylko o ff o Harrym. Kiedyś czytałam jedno o Igrzyskach Śmierci ;)
5. Oglądasz anime itp? Polecasz coś?
Nie oglądam
6. Jaką książkę większość potępia, a ty ją uwielbiasz?
Trudne pytanie, ale dużo osób z mojego otoczenie potępia science fiction, a ja nawet lubię ten gatunek
7. Co najczęściej oglądasz na yt? 
 Kanały książkowe oczywiście :)
8. Uprawiasz jakiś sport?
Nie
9. Jaka lektura szkolna najbardziej ci się podobała?
"Ania z Zielonego Wzgórza" oraz "Mały książę" to chyba jedyne lektury, które mi się podobały
10. Jak dobrze się uczysz?
Zazwyczaj na 5 i 4
11. Pegazy VS Jednorożce?  
Pegazy
 
 Dziewczyny - dziękuję Wam bardzo za nominację i przy okazji gratuluję jej Wam!!!

Ja nominuję:
1. http://kuinawi-blog.blogspot.com/
2. http://dorcas-pisze.blogspot.com/
3. http://skazane-na-zapomnienie.blogspot.com/
4. http://na-skraju-wiecznosci.blogspot.com/
5. http://dryfujaca-lilia.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
2. Bohater książki (mężczyzna), którego kocha główna bohaterka, a Ty nienawidzisz go od momentu, w którym się pojawił?
3. Jaki jest twój ulubiony gatunek książek?
4. W jakim województwie mieszkasz? (jeśli nie chcesz, nie musisz odpowiadać)
5. Jak masz na imię?
6. W którym roku się urodziłaś?
7. Jakich języków obcych się uczysz?
8. Najlepsza ekranizacja to...
9. Najlepszy męski charakter z książki to...
10. Najbardziej irytująca bohaterka (kobieta) książki to...
11. Ulubiony kolor?

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedź - oczywiście pegazy najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com