2016-05-20

7 grzechów głównych - TAG

Wiatjcie!
Dziś zapraszam was na tag. Wybrałam "7 grzechów głównych". Już od dawna chciałam go zrobić, ponieważ wydaje mi się ciekawy.
Zapraszam!

~Chciwość~
Najdroższa i najtańsza książka na twojej półce

Najdroższą książką jest Harry Potter i Zakon Feniksa.
Najtańszą "Hobbit", którego kupiłam na przecenie.


~Gniew~
Autor, którego kochasz, ale również nienawidzisz z całego serca

Cassandra Clare.  Jeśli ktoś czytał jej książki, to zrozumie dlaczego. (Tym co nie czytali serdecznie polecam jej książki


~Lenistwo~
Czytanie jakiej książki zaniedbałaś przez swoje lenistwo?

Zdecydowanie jest to "Potop", którego nie mogłam przemęczyć ze względu na język (A dwa tomy jeszcze przede mną).

~Nieczystość~
Jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera/bohaterki?

Na pewno inteligencje, zdolność rozwiązywania trudnych sytuacji oraz nieprzewidywalność. 

~Obżarstwo~
Jaką książkę możesz pożerać ciągle, bez wstydu?

"Miasto kości" oraz "Rywalki". Książki, do których często wracam z chęcią.

~Pycha~
O jakiej książce mówisz najwięcej kiedy chcesz zabrzmieć jak inteligentny czytelnik?

Zależy od tego o jakim gatunku książek rozmawiam z daną osobą. Zazwyczaj o "Harrym Potterze" lub "Hobbicie" jeśli gatunek jest fantasy.

~Zazdrość~
Jakie książki chciałbyś najbardziej dostać w prezencie?

Teraz marzę o "Mechanicznej księżniczce" oraz o "Mieście niebiańskiego ognia". 

3 komentarze:

  1. Ciekawy tag ;)
    Ja również chętnie powracam do "Rywalek". Bardzo lubię tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag :)
    Od dłuższego czasu poluję na książkę "Miasto kości", ale boję się ryzykować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać recenzję jeszcze w czerwcu :)

      Usuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com