2016-04-29

Zapowiedzi - maj 2016

Dzień dobry!
Ponieważ w tym tygodniu przeczytałam tylko "Potop" (nie chcecie recenzji), postanowiłam dziś zrobić post z zapowiedziami książek z kategorii dla młodzieży.
Zapraszam!!!
Maj 2016

"Aż po grób" oraz "Słodka zemsta"
Autor: Sara Shepard
Data premiery: 02.05 

Nie wyczekuję tej książki, ponieważ nie zdążyłam jeszcze przeczytać I tomu (który już mam). Ale fani tej serii powinni być w euforii - w końcu musieli czekać dwa lata na polską premierę kontynuacji.
Myślę, że wydawnictwo zrobiło dobrze publikując dwa tomy - przynajmniej trochę zrekompensuje to czekanie fanów. 

Aż po grób
Emma opanowała udawanie mnie do perfekcji. Nikt nie jest w stanie dostrzec różnic między nami. Dlaczego jednak – choć minęło już sporo czasu, odkąd zginęłam – moja siostra nie robi nic, by dowiedzieć się, co było przyczyną mojej śmierci? Co więcej, w Tucson zjawia się Becky, nasza biologiczna matka, która skrywa kilka mrocznych sekretów. A jeśli wie, że nie żyję? Tym razem gra w kłamstwa, którą prowadzi Emma, może nie ujść jej na sucho…

Słodka zemsta
Minęło kilka miesięcy, odkąd zginęłam. Od tamtego czasu moja siostra żyła moim życiem. Wiele sekretów dotyczących mnie, mojej rodziny i przyjaciół wyszło na jaw, ale Emma nadal nie wie, kto jest mordercą.
Gdy moje ciało zostaje odnalezione, sprawy się komplikują. Emma natychmiast staje się pierwszą podejrzaną, więzienie nie jest najgorszym, co może ją spotkać. Człowiek, który mnie zabił, wciąż jest na wolności…

"Korona"
Autor: Kiera Cass
Data premiery: 18.05 
Książka, na którą czekam od roku. Mam nadzieję, że autorka nie zawali ostatniej części serii. 

Korona
Dwadzieścia lat minęło od wydarzeń z „Jedynej”. Córka Americi i Maxona - księżniczka Eadlyn nie sądzi, że uda jej się znaleźć prawdziwego partnera wśród konkursowych trzydziestu pięciu zalotników, nie mówiąc już o prawdziwej miłości. Ale czasami serce znajdzie sposób, aby nas zaskoczyć. Eadlyn musi dokonać wyboru, który okaże się trudniejszy niż ktokolwiek się mógł spodziewać...



"Zadurzenie"
Autor: Eve Ainsworth
Premiera: 10.05 

Po opisie mam nadzieję, że będzie to naprawdę dobra książka, którą mam zamiar przeczytać. Martwię się tylko, że może to być nudne i rozczarowujące.
Zadurzenie

Will jest przystojny i kochający. O takim chłopaku zawsze marzyła Anna. Jest także humorzasty i nieprzewidywalny. Miota się między obsesją, a czymś znacznie mroczniejszym…
Czy Anna rozpozna znaki, póki nie jest za późno?
Przejmujący obraz toksycznego związku. 

Okładka książki Niewypowiedziana"Niewypowiedziana"
Autor: C.C. Hunter
Premiera: 12.05

Nie przeczytałam jeszcze żadnego tomu serii "Wodospady cienie po zmroku", ale poprzednia seria "Wodospady cienia" bardzo mi się podobała. "Odrodzona", pierwszy tom, już jest na mojej półce, więc niedługo oczekujcie recenzji. 
Niewypowiedziana

Della Tsang musi stawić czoła największemu wyzwaniu swojego życia. Po znalezieniu się w elitarnej grupie zajmującej się śledzeniem zjawisk nadprzyrodzonych zostaje przydzielona do rozwikłania zagadki morderstwa sprzed dwudziestu lat. I nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie to, że oskarżonym jest… jej ojciec. Wszystko komplikuje dodatkowo związanie Delli z tajemniczym i irytująco doskonałym Chase’em Tallmanem. Wampirzyca nadal czuje się zdradzona po tym, jak Chase wykradł jej sekrety, ale potrzebuje jego pomocy, aby dowiedzieć się prawdy o swoim ojcu. A w tym wszystkim jest jeszcze Steve, przystojny zmiennokształtny, któremu najwyraźniej Della nie przestała być obojętna.
 KSIĄŻKI, KTÓRYCH NIE ZAMIERZAM PRZECZYTAĆ

Opis intrygujący, więc może kiedyś się skuszę.

Apollo i boskie próby. Tom 1. Ukryta wyrocznia - Riordan Rick"Apollo i boskie próby"
Rick Riordan
Premiera: 18.05

Po rozgniewaniu Ojca Zeusa, bóg Apollo został zrzucony z Olimpu. Słaby i zdezorientowany, ląduje w Nowym Jorku jako zwykły nastolatek. Teraz, bez swoich boskich mocy, tysiącletnie bóstwo musi nauczyć się przetrwać w świecie współczesnym, dopóki nie znajdzie sposobu na odzyskanie przychylności Zeusa.
Lecz Apollo ma wielu wrogów - bogowie, potwory i ludzie, którzy chcieliby zobaczyć trwale zniszczonego Olimpijczyka. Apollo potrzebuje pomocy i może udać się tylko w jedno miejsce... enklawę nowoczesnych półbogów znanych jako Obóz Herosów.  

Okładka książki Niebezpieczne kłamstwa Co do tej książki się zastanowię. Zobaczę jak podejdą mi inne książki autorki. 

"Niebezpieczne kłamstwa"
Becca Fitzpatrick
Premiera: 11.05

Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.

Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać…

Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo. 

 
- opisy pochodzą ze strony lubimy czytać
* - daty premier zostały oparte na informacjach z lubimy czytać

4 komentarze:

  1. Czekam na "Aż po grób", "Słodka zemsta", "Korona" i "Apollo i boskie próby" nie mogę się doczekać *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz ochotę zajrzyj http://dorcas-pisze.blogspot.com/2016/05/rozdzia-4-trudna-prawda.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam się do LBA -> https://thestoryofnewgeneration.blogspot.com/p/lba-3.html

    OdpowiedzUsuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com