2016-04-18

Książkowy tag

Nawet nie wiecie jak wam zazdroszczę, drodzy gimnazjaliści, którzy mają wolne...
Też bym chciała, w końcu mi też przysługuję! Nie, nie przysługuje, niektóre szkoły mają swoje prawa i swoje zasady. A dzięki temu ja muszę iść do szkoły, kiedy w sobie siedzicie w domu i czytacie książki.

Takim akcentem zapraszam was na TAG, do którego nominowała mnie Susan z http://internetowypamietniksusan.blogspot.com/

Zapraszam!

Zostałam nominowana do Książkowego Tagu przez Susan z blogu, którego macie link powyżej.
Zasady są proste. Muszę odpowiedzieć na 15 pytań, a potem nominować dowolną ilość osób do tego tagu.


1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
 Najczęściej sięgam po young adult oraz moje ukochane fantasy.

2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?
 I tutaj mam dylemat. Podobna do mnie jest najbardziej Cody z "byłam tu" {Recenzja}. 
A chciałabym być  Allie Sheridan z "Wybranych". Uwielbiam ją za odwagę, siłę wewnętrzną i zazdroszczę sprawności fizycznej. 

3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?
 Obecnie nie planuję dzieci, ale pewnie dałabym dziecku Pottera, ponieważ to książka dla dziewczyn i dla chłopaków. 

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Najbardziej lubię książki papierowe. Czasem, ale bardzo rzadko korzystam z audiobooków. Z e-booka nigdy nie korzystałam.

5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Wrażenie zrobiły na mnie "Rywalki", od których zaczęła się moja książkowa przygoda. 

6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?  
"Tatuaż z lilią", "Dotyk Julii" oraz "Zjeść żabę" (recenzja wkrótce). Pozostawiam to na razie bez komentarza.


7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Zależy. Jeśli muszę przeczytać lekturę szkolną to czytam dwie, trzy na raz. Czasem czytam na raz dwie książki, żeby zobaczyć, która lepsza i wtedy ją kończę najpierw.

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Mam nieprzyjemne doświadczenia z paniami od biblioteki, więc kupuję książki (z wyjątkiem lektur). 

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
Nie wiem. Wydaje mi się, że książki dla wszystkich nie istnieją.
10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Tak. Czasami. Ale za nim ją kupią czytam opis.

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
Zazwyczaj promocje mi uciekają lub nie jestem zainteresowana książkami w promocji. Ale przed świętami Bożego Narodzenia była przecena i kupiłam wtedy 4 książki. 
12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
Nie mogę mieć książki, bo jeszcze jej nie wydano. Mowa tu oczywiście o "The crown" K. Cass. {reccenzja I tomu} 
13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory?
 Książki stoją na regale, ale nie zliczę ich, bo jest ich za dużo. Myślę, że około 70.

 14. Co najpierw: książka czy ekranizacja? 
Kolejność dowolna.

15. Co teraz czytasz? 
"Potop cz. I" H. Sienkiewicza (jetem na 100 str. i już nie mogę)
"Lek na śmierć" J. Dashnera

Nominuję: 

Recenzja w piątek (na pewno). 
Pozdrawiam,
- Alicja

4 komentarze:

  1. Ha! Siedzimy i czytamy... Tak łatwo to nie ma. Jestem w trzeciej klasie XD. Gratuluje nominacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ci dobrze poszło :-)
      Pozdrawiam
      -A

      Usuń
  2. Kto ma wolne ten ma wolne. Ja niestety piszę egzaminy w tym roku :) (i już przeżyłam załamanie)
    A co do Potopu. Gratuluję stu stron ja nie dałam rady dobrnąć :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 150 mam ochotę spalić tę książkę, utopić w morzu, podrzeć, wyrzucić przez okno, a na koniec zakopać.
      Mam nadzieję, że dobrze test poszedł.
      Pozdrawiam :-*

      Usuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com