2016-03-07

Wyniki plebiscytu LubimyCzytać - literatura młodzieżowa

Post jest zupełnie niezapowiedziany i spontaniczny, ale po prostu muszę o tym napisać.
http://lubimyczytac.pl/plebiscyt/kategoria/43/literatura-mlodziezowa

Plebiscyt zwyciężyła książka Gayle Forman "Wróć jeśli pamiętasz". Osobiście głosowałam na "Niezłomnych"- ponieważ z książek nominowanych czytałam tylko trzy: "7 dni" i dwie już wymienione. 

Uważam, że "Wróć jeśli pamiętasz nie powinno wygrać rankingu. Teraz możecie mnie obrażać, że jestem głupia itp. Ale to jest moje zdanie i nie każę się wam z nim zgadzać. 

Czytałam trzy książki Gayle Forman ("byłam tu", "Zostań, jeśli kochasz", "Wróć, jeśli pamiętasz", a po za tym czekam na premierę "Zawszę będę przy tobie").  "byłam tu" to świetna książka {RECENZJA}. "Zostań, jeśli kochasz" przeczytałam błyskawicznie, bo książka mnie wciągnęła, lecz tu pani Forman powinna skończyć. Napisanie "Wróć, jeśli pamiętasz" nie było dobrym pomysłem. Książka nie była ani ciekawe, ani mnie nie wciągnęła. Bardziej była to bajka, gdzie wszystko ma piękne i słodkie zakończenie. Bajka, gdzie zapuszczony książę po latach odnajduje swoją księżniczkę i nagle przypominają sobie jak dobrze im było razem. Wątek w tej książki jest na siłę wyciągany. 

Mówiąc krótko: nuda.  

Myślę, że książka byłaby ciekawsza gdyby narratorem była Mia, a nie Adam.  



Dziś krótko. Czekam na wasze opinie dotyczące tej książki. Może komuś się spodobała? A jeśli głosowaliście w plebiscycie, to na jakie książki?

Chciałabym też wam serdecznie podziękować za miłe słowa w komentarzach. Miałam obawy co do popularności tego bloga, ale je rozwialiście.
- Alicja

10 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi właśnie o tę serię, to nie wiem czy ją kupować. Bo jedni mówią, że warto drudzy nie i nawet chętnie poczytałabym Twoją recenzje pierwszej bądź drugiej cześć, bo sama nie wiem co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, napiszę recenzję na poniedziałek 14.03.

      Usuń
  2. Chciałam zagłosować, ale z wymienionych tam książek nie czytałam ani jednej, więc sprawdzonym źródłem nie to jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak przy fantasy, z science fiction czytałam tylko jedną i z młodzieżowej to te trzy.

      Usuń
  3. Ja nie głosowała, ale muszę się z Tobą nie zgodzić co do książki ,,Wróć jeśli pamiętasz'' mi osobiście książka bardzo się podobała i byłam bardzo zadowolona po jej przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym plebiscycie w kategorii romanse zwyciężyła książka Collen Hover Maybe Someday. Z tym w pełni się zgadzam, bo to naprawdę piękna książka. Chciałam Cię zachęcić do jej przeczytania, chyba, że już ją czytałaś :)

      Usuń
    2. Widzę, że "Maybe Someday" ma dobrą opinię. Sięgnę po nią. Dziękuję za polecenie :)

      Usuń
  4. ZGADZAM SIĘ CAŁKOWICIE! Jak takie coś mogło wygrać? Ja głosowałam na "Byliśmy Łgarzami" lub "Ogień i Woda". Polecam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ogień i woda" oraz "Kamień i sól" znajdują się na półce, ale niestety nie mojej tylko mojej mamy, a ja zamierzam je przeczytać za jakiś czas.

      Usuń

Hej!!!
Mam nadzieję, że przeczytałeś ten post. Będę wdzięczna, jeśli zostawisz komentarz. Nie musisz zgadzać się z moją opinią, a ja chętnie poznam twoją ;)
Masz pytania? Może jakiś pomysł? Pisz tutaj lub na adres e-mail: alicjasims1@gmial.com